Kalauz a játékok és könyvek birodalmában

Kalauz a játékok és könyvek birodalmában

Rólam

2016. január 13. - Bougi

Honnan jött a blogírás ötlete?

Válaszolhatnám azt, hogy a mai világban a blogírás divatos és én egy divatkövető nő vagyok.

Csak ez nem lenne helytálló!!! Az ötlet a páromtól jött egy esti tévénézés közben. Ugyanis aznap is az excel táblámát bújtam, amiben a könyveket és játékokat írom fel. Azért írom fel őket, mert már jártam úgy, hogy rábukkantam valami jóra, de megzavartak és már következő nap nem találtam meg. És miért pont excel táblába?! Ez szakmai ártalom! ;-)

Most jöhetne az a kérdés, hogy ki vagyok én?!

Én egy 32 éves első gyermekes anyuka vagyok, aki itthon van GYES-en a 28 hónapos kisfiával. Imádom a könyveket és a játékokat, ezért kevés szabadidőmben és kikapcsolódásként a neten keresgélek kisfiamnak való könyvek és játékok után. Amiket jónak tartok azok bekerülnek a táblázatomba. Mivel ennyi infót nem tudnék fejben tartani. :)

Innen is jött a blogírás ötlete, hogy ezt a sok-sok játékot és könyvet miért nem osztom meg más anyukákkal, akiknek segítség lehetne. Ez a felvetés eredményezte a blogírás ötletét.

Végül, így született meg a Játékkalauz!!!

süti beállítások módosítása